Påmelding til e-sport og Vikåsen IL gjøres direkte ved å bli medlem av Vikåsen IL e-sport sin Spond gruppe gjennom å trykke på Spond linken nederst på siden. Vi anbefaler å være på mobilen når man trykker på linken da denne kobler direkte på spond app eller nedlastning av app.

Hvis man har Spond appen på mobil fra før av vil man bli sendt rett til appen og e-sport gruppen hvor man får valget mellom å legge seg inn som medlem (for spillere som styrer egen Spond app) eller foresatt til medlem (for spillere hvor foreldrene styrer Spond app). Vi anbefaler at foresatte styrer Spond for alle spillere under 13 år.

Har man ikke Spond app fra før blir man sendt til en nettside hvor man kan laste ned appen. På denne nettsiden vil man også få oppgitt en kode som kan benyttes for å bli medlem av Vikåsen e-sport gruppen, eller så kan man trykke på linken nederst på denne siden en gang til etter at app er installert.

For å bli medlem av Vikåsen IL e-sport, trykk på knappen under. Her sendes du til vår Spond gruppe.

For å bli med i vår Discord gruppe hvor man kan ta kontakt for informasjon, eller følge med på hva som skjer, følg linken under: